En vintrig morgon i Oktober!

Publicerat. 2010-10-22 | 09:54:54

God Morgon, idag vaknar man och ser snö ligga på marken:/ Man e nog inte riktigt beredd på det känns det som, i går kväll hade vi storm här. De blåste något fruktansvärt och sakerna ute på vår uteplats flög runt!! Nu ser det ut som om att det är lugnare ute:)
Jag mår sådär, har nog en förkylning i kroppen som är på väg att bryta ut för jag känner mig helt slö i kroppen, näsan kliar så jag blir galen och magen vill inte alls vara med, trist!!
Melwin är på topp idag i alla fall, skönt men nu måste tänderna vara på g på riktigt! Han bajsar i tid och otid och jag tycker han vill ha mer saker in i munnen, de kliar väl, har känt efter vilket inte är så poppulärt men jag känner inget.
Gåstolen går men turbofart här hemma nu, han är precis galen!!! Vart man än ska gå så kommer han i full fart så man får springa iväg för att inte bli överkörd. Sen har hans armar blivit jätte lååånga!! han får tag på ALLT!! Nu står han vid fönstret och försöker få tag på lampan, han har redan fått den över sig en gång och jag säger aj aj till honom, och han tittar allvarligt på mig och sen ler han och då får man ju hålla sig lite:) ha ha söt unge! Jag vill inte plocka bort allt utan han får lära sig att man inte ska röra allt och jag tycker det går bra, ibland fattar han och ibland inte och då som jag sa får han lampan över sig. Som tur är, så är den inte så tung!! :)
Krypandet går också fint, han kryper ju inte så "riktigt" utan han drar sig fram med hjälp av händerna och krålar liksom med benen, ur sött och snabbt går det!!

Nej nu är det frukost time för oss, Niklas sover fortfarande. Idag kl 11 ska han iväg och skriva papper på Uponor och sen ska han åka in till stan och säga upp sig på Adecco, nice!!!

Ha en bra dag!!


"Turbo Melwin"


Allt ska man ha tag på, även mammas kamera!


Försöker lära sig att dricka ur den snygga pipmuggen men de e lite trixigt!! Inte riktigt som att dricka ur nappflaskan!
Men de kommer nog snart:)


Sen har han kommit på att man kan ha benen upp mot magen när man ska sätta ner honom i matstolen så såhär blev det i går när vi satte ner honom och han vart nöjd! Bus kille!!






Testar pappas jakt stövlar men de var lite för stora;)


Kommentarer
♥ Evelina - Mamma till Meja Lee ♥

Haha, så söt i stolen då han drar upp benen :)

2010-10-23 @ 13:38:20
URL: http://loon.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback