Nu är jag och Melwin på väg till göteborg!...

Publicerat. 2010-10-16 | 08:46:24

dsc03543 (MMS)

Nu är jag och Melwin på väg till göteborg! Jag hade tagit fel, trodde vi skulle åka tåg både dit och hem, man tar ju liksom de för givet när man bokar biljetter så sj.se men de var visst buss dit! Typiskt tänkte jag med tanke på vagnen men det fanns barnvagnsplats på bussen, skönt! Så vi sitter alldeles perfekt här. Melwin blev på glatt humör och skulle prata högt med alla;) men nu sover han gott i vagnen! Hade gärna velat byta plats med honom nu på morgonen när de var minusgrader ute. Varmt och skönt i åkpåsen:) pappa/morfar ringde precis och de är också på väg mot göteborg nu! Ha en bra dag!


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback