ONT!!

Publicerat. 2010-10-08 | 21:29:37
Jag har så f*rbannat j*vla ont i min rygg och nacke!!!
Nästa vecka får jag ringa vårcentralen!! Tror dock inte de gör så mycket men recept på alvedon hade inte varit helt fel för de går åt här och man får ju inte överdrivet många tabletter i lådan precis, sen ska jag kontakta folksam nästa vecka för massage skulle jag behöva!! Nikals tryckte lite förut och de var ljuvligt skönt!!! Tänker inte jag betala... Sjukgymnast kanske hade varit ngt också!!
Sveda och värk ersättning, ja tack!!!
Inte alltid jag klarar av att bära runt på Melwin heller, ibland har jag inge val och de gör sååå ont:(

Varm dusch med massagestrålar och två alvedon nästa... kanske hjälper för en stund.
Ska försöka komma iväg till jobbet en stund tidigare i mrrn också så jag kan lägga mig i den underbara massagefåtöljen ;) Nice!

GOD NATT!


JA TACK!!


Kommentarer
♥ Malin Bergh

Inte kul med ont i ryggen, tycker du ska kräva ett eller flera besök hos en naprapat oxå sägs att d är bättre än massage och dom får ju ta hand om mkt trafikolycksfall... Kräv d oxå när du ändå är igång krya på ryggen kram

2010-10-08 @ 21:56:30
♥ Malin Bergh

Inte kul med ont i ryggen, tycker du ska kräva ett eller flera besök hos en naprapat oxå sägs att d är bättre än massage och dom får ju ta hand om mkt trafikolycksfall... Kräv d oxå när du ändå är igång krya på ryggen kram

2010-10-08 @ 21:57:08
♥ Chris

Skulle bara säga det att jag tog kontakt med tjejen som designat din blogg förra gången vi pratade om det. Fick svar på mitt första mail, men sen hörde jag inget mer ifrån henne?!

2010-10-08 @ 22:19:13
URL: http://chrisdahlin.blogg.se/
♥ Emelie

Tack för tipsen Malin, ska sätta mig och ringa på måndag!!

Ibland har jag inte ont alls och vissa dagar är det hemskt!!

Chris: Ok, va knepigt! Glömt att jag tipsat om henne innan, sorry;) Hoppas de löser sig ändå:)

2010-10-09 @ 11:04:56
URL: http://emelieidafriberg.se

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback