Precis krupit ner i en ren bäddad säng o...

Publicerat. 2010-10-17 | 22:30:32

Precis krupit ner i en ren bäddad säng och själv är jag ny duschad. De är så underbart skönt. Riktigt trött nu så de ska bli skönt att få sova lite. Hoppas på att Melwin är lugn och snäll i natt. De senaste nätterna har han vaknat mycket och gnällt lite. Bara att rusa upp och leta upp nappen. Kan bli upp till sex gånger. Måttligt roligt. Linda tipsade om att låta honom sova utan pyjamas, så de gör han nu. Hoppas kan man ju alltid. Och lägga honom mellan oss vill vi inte, de får inte bli någon vana. Och förresten kan inte jag sova när jag har honom intill mig. Kanske låter konstigt men så vild som han är när han sover så kan man få en fot och en arm precis var som helst. Tror att både han och vi sover bäst i våra egna sängar. Nej dags att sova. Får se om jag kan lätta tankarna. Ställde mig nämligen på vågen när jag duschat och NEJ det var ingen vacker syn! Dags att ta tag i sitt liv kanske! Hade ju varit roligt om man kunde få på sig förlovningsringen igen, inte haft den på mig på över ett år! God natt


Kommentarer
♥ jenny

uch lider med dig min tore som e11dar äldre en melwin knasar oxå hela nätterna har han gjort nu i 2,5månad men hu har han börjat sova hela nätter efter bvc rekomenderade att han ska äta var tredje timme på dagarna lycka till

2010-10-18 @ 11:10:08
URL: http://angelmhorn.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback