SÖNDAG

Publicerat. 2010-10-31 | 20:49:08
Sitter och tittar på Ensam mamma söker, Melwin har sovit sedan klockan 6, han somnade bredvid pappa i soffan och jag flyttade över honom till sängen, trodde väl kanske inte att han skulle somna för natten, men vem vet. De återstår att se. Han har knappt sovit idag, han sov en liten stund ute i vagnen när jag bakade bröd.
Han fick bada idag också och de tycker han e roligt!:) Han är helt vild och mamma blir genomblöt:)
Kanske ska lägga sig tidigt idag? Kommer en film på trean kl 9, får se om jag orkar att se den!
I mrrn bitti ska jag försöka komma ut på en morgonpromenad, jag måste!!
När Niklas vaknat i mrrn ska vi åka in till stan och veckohandla och sen ska vi bara mysa hela familjen. Vi saknar pappa/Niklas mycket på helgerna och längtar alltid efter att de ska bli måndag eftermiddag!
Etfer måndag kommer tisdag och de betyder Ullared!! :) Kul!!

Kram

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback