Bästa Mormor & Morfar!!

Publicerat. 2010-09-26 | 22:22:56

I fredags sov Melwin hos sin mormor och morfar och de hade gått jätte bra, i lördags var han med i Lidköping:) Lyllo;) Mamma vill också åka dit snart!! Jag kom till Kvänum vid halv fyra efter att ha jobbat några timmar, vid sex skulle vi vara på kalas men Melwin var inte på sitt bästa humör, han var gnällig, ville inte äta och kom inte till ro, lite små jobbigt men när vi till slut la oss tillsammans i en säng somnade han gott... I morse vikande han halv 5 och var gnällig och jag trodde inte det var sant, han som sover så bra på nätterna. Han fick välling och sen somnade han om, men bara till halv 8 dock.... hoppas han sover bättre i natt nu för jag är heeelt slut. Jag sov 2 timmar när jag kom hem från Kvänum idag!! borta bra men hemma bäst, så e de. För jag sover inget vidare i bäddsoffan hemma hos mina föräldrar tyvärr:(
I morse var vi på tipspromenad, Melwin sov gott i sin vagn under hela promenaden men han lyckades vinna 2 chokladbitar som han gav till sin pappa förut:)
Efter lunch hemma hos mina föräldrar styrde jag och lilleman bilen mot Fristad igen!!
Blev glad när han fick se pappa, de åkte iväg till farmor och farfar en sväng så jag fick sova ifred, underbart skönt och absolut välbehövligt! Jag var som sagt helt slut!!!
Nu i kväll har vi bara myst, lekt och busat....
Klockan halv 8 somnade han i min famn och jag la ner han i sin säng, han sover fortfarande men har skrikit till 2 gånger men tystnat igen. Niklas är på jobbet, sista natten för denna helgen. Skönt!
Vi hoppas ju på ett besked från Folsam i veckan så vi kan ta tag i detta med bil på allvar. Vi vet inte riktigt vad vi ska köpa för bil för de pengarna vi får ut i så fall, de återstår att se men utöver en bil så ska jag köpa mig en ny kamera för den jag har börjar ge sig. Den e 5 år i februari....
Men behöver ju inte köpa bil för varenda krona heller. på de bilar vi tittat på och  de pengarna vi troligtvis kommer få ut för vår bil betyder att vi får några tusenlappar över...
Vår ekonomi har ju varit lite upp och ner den senaste tiden så ve behöver detta båda två. Såna saker tär på ett förhållande tyvärr och även de har gått upp och ner men nu känns det om om att de går åt rätt håll så vi är värda att unna oss lite. Niklas sa i förrgår att han vill ha lite nya tröjor, kallsonger, strumpor och tshirts, och de kan jag hålla med om att han behöver.... han köper aldrig kläder, och får han ngt nytt så e det jag som köper till honom, men nu för en gång skull sa han det själv så jag skickade ett sms till honom förut på vinst eller förlust om att åka till Ullared i veckan och titta på kläder, han har lite därifrån och jag tycker de har snygga kläder till bra pris!! Vi har ju inte så långt dit och en familjeutflykt är ju inte helt fel heller, och tro det eller ej men han sa ok!! Så i veckan ska vi åka en tur till Ullared... blir inget längre besök då Niklas är med så man får hålla sig men jag tyckte de var roligt att han ville:) Så de blir till att leta kläder:) Roligt att han kan prova nu också:) Sen har Niklas tjatat om att han vill köpa en pullka samt lite leksaker till Melwin så då kan han väl få göra det också;)
Jag ska ju dir den 2:a november tillsammans med min kära vän Linda så jag kan nog hållas nu när vi åker;)

Nej dags att hänga tvätt, plocka ur diskmaskinen och sen krypa ner i min underbart sköna säng!
God natt!!


Fina killen på kalas:)


Första tipspromenaden...


helt ovetande dock, sov gott i vagnen hela promenaden!!


Underbart att se på när han leker med mina gamla leksaker, denna telefonen från Fischer Price tyckte han var rolig!!

Myser med morfar och hunden Stickan är lika intressant som Ludde:)




Here we come;)


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback