Ringde upp volvo idag och fick besked om a...

Publicerat. 2010-09-23 | 22:23:04

dsc03495 (MMS)

Ringde upp volvo idag och fick besked om att vår bil skulle gå på upp emot 70 tusen att laga, vilket då till 95 procent säkerthet innebär inbyte! Vi väntar bara svar ifrån folksam som jag för övrigt ska ringa och tjata på i morgon. Så vi har börjat kika på bil, eftersom ingen av oss har fast jobb och därför inte kan få hjälp med lån ska vi köpa en bil för de pengar vi får för vår v70. Trist till en början tyckte nog båda två men nu tycker vi det är helt okej. Just nu är vi inne på att köpa en Peugeot 307 eller 407 och så klart kombi. Har hittat flera fina till bra pris och med låga mil. Så nu är det bara att se:) spännande! I morgon ska vår lilla prins sova hos mormor och morfar. Jag jobbar på lördag och åker sedan till Kvänum för att gå på kalas och niklas jobbar ju. Hur ska jag klara mig utan min älskling!? Andra gången jag sover ensam sen han kom:) men viktigast av allt i morgon, Melwin blir 7 månader! De ska vi fira med massa pussar och kramar;) god natt.


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback