Shopping & Arbete.

Publicerat. 2010-09-02 | 23:37:59
Idag blev de lite kläder handlat till Melwin, jag köpte bla de setet som jag har bild på här nedanför. Fanns tyvärr inte i 74 så jag köpte 80 istället så han kan ha sen:) Köpte de på kappahl men också två par byxor och en body, tag 3 betala 2, perfekt. Inne på lindex blev de ett par byxor och 3 bodys samt en underbart söt mössa som jag inte kunde låta bli att köpa, var osäker på storlek men den passade perfekt, bild kommer här nedan när han testar den:)
Blev en sväng inne på H&M också där jag sett en tröja jag tyckte var fin, blev 2 av den, en vit och en mörkblå , en Snobben body samt ett par röda mjukis byxor, kan vara lite roligt med röda, tycker de e fint på killar. 49,50 :- st Billigt och bra tycker jag!
Rensade ur hans byrå och Ja de blev en hög som får flytta till "nästa bebis lådan" ;) hi hi Får se om de kommer till användning då eller om de blir rosa och rött den gången;)

Jobbat idag också och de gick super bra, de ger mig mycke beröm och de tycker jag e lite jobbigt, man vet liksom inte vad man ska svara!!! Men de e kul att de trivs med mig och att de tycker jag sköter mig:) Idag frågade en av extra tjejerna när jag började och när jag svarade " I mpndags" tittade hon bara på mig och sa, helt otroligt, ha ha.  I mrrn ska jag jobba själv en timma samt stänga, låsa och larma, får se hur de går.

Nej nu ska jag fixa lite saker här på nätet innan jag ska hoppa i säng...
God Natt!!



Testar nya mössan med öron, gullig!!! :)


Ludde är rolig tycker Melwin... men Ludde tycker nog inte de samma dock;)


Så här "skönt" sov Melwin en kväll när vi skulle titta till honom!!


Stackarn... Men mamma la honom till rätta och bäddade om honom:)


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback