Sitter här på jobbet, varit ganska lugnt m...

Publicerat. 2010-09-15 | 18:25:58

dsc02977 (MMS)

Sitter här på jobbet, varit ganska lugnt med samtal. Är så glad att jag fått detta jobbet, jag trivs verkligen super bra. Men de är lite surt när man tänker tillbaka på att jag tackade Nej till en heltid här för två år sedan. Men men, nu sitter jag här och hoppas på att jag någon gång kanske får heltid:) min lilla prins behöver ju bli lite större innan jag kan börja arbeta fullt ut. Jag älskar att få vara hemma med Melwin, och skulle gärna vilja vara hemma längre men att komma iväg såhär några timmar är skönt på något sätt och är nog bra för oss alla tre även om jag saknar Melwin:) Nej dags att kolla lite mail så allt är okej innan jag ska koppla bort telefonen och gå hem för dagen. Kram


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback