BILDER FRÅN ESKILSTUNA!!

Publicerat. 2011-04-06 | 21:17:53


I torsdags kväll, lik mamma tror jag bestämt!



Glad kille i fredags morse när vi skulle åka iväg.


Spännande att åka tåg:)


Glad kille när vi lunchar på Tuna Park!


Sötaste Tindra!


Fullpackad bil, två sötisar i baksätet!


Bad time!


Melwin testar Tindras gunghäst hon fick på sin 1 årsdag!


Mamma och en hängig liten kille, det gick verkligen upp och ner. Ena stunden på glatt humör för att sedan i nästa stund bara skrika!


Leker hemma hos Tindras farmor!


Somnade gott i vagnen på hemvägen! Febrig och snorig! Stackars liten!

Helgen var lyckad trots en sjuk liten kille, nätterna var jobbigast eftersom att han i stort serr skrek sig igenom dom. På dagarna gick hans humör upp och ner. När alvedonen verkade var han på glatt humör och lekte en stund men han var för det mesta mammig och ville bara bli buren! Jag ångrade lite i lördags att vi åkte men inget man kan veta innan hur de ska bli!
Han är nu på bättringsvägen men han har fortfarande kraftig hosta!

God Natt!!

Förresten, i måndags var vi ju hos en fotograf för att fota Melwin och Tindra. Jag fick de i present av Linda i 25 års present:) Fick provbilder på mail idag så nu väntar jag bara på att få dem på skiva så jag kan framkalla och lägga ut här. Korten blev sååå fina!!


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback