Jag är helt slut. Jag mår skit. Den här he...

Publicerat. 2011-04-04 | 07:06:21

Jag är helt slut. Jag mår skit. Den här helgen har verkligen tagit kål på mig! Melwin har skrikit sig igenom tre nätter. Han vill först och främst inte ens sova. I går kväll skrek han bra länge innan jag tog upp honom och sen somnade han med mig vid elva. Sen vaknade han halv två och har hållt på till och från sedan dess! Inget som kan trösta honom. Precis när han fått alvedon är han lugn och kan sova men sen när de går ur kroppen skriker han bara. Blir jätte jobbigt när man inte kan trösta! Jag har jätte ont i magen. Nu längtar jag bara hem!! Är det samma visa i kväll/natt får jag ringa barn. Hoppas han är lugn idag!


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback