Var hemma hos mina föräldrar i går. Efters...

Publicerat. 2011-08-28 | 22:44:10

mms_img73476 (MMS)

Var hemma hos mina föräldrar i går. Eftersom att niklas jobbar åkte jag och Melwin dit. Lördagsförmiddagen spenderade vi i Lidköping tillsammans med mamma/mormor. Fikade, kikade i affärer och gick på loppis. Mys! Senare på kvällen tvingade jag upp min kära pappa på vinden då dom sparat lite leksaker och annat från när jag var liten. Hittade min docksäng som mamma ska måla om. Från furu till vitt. Men också min fina dockvagn:-) en Brio! Den köpte mamma och pappa till mig dag den har jag lekt mycke med. Mamma har för sig att den kostade 600kr och de var mycke pengar då! Roligt att jag har den kvar! Trots att Melwin är kille älskar han att köra runt med vagnen och med mig fick jag också min docka som för övrigt är en kille:-) den bäddar han ner i vagnen, tar upp och gosar med och stoppar ner igen. Underbart att titta på:-)


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback