VILL HA....

Publicerat. 2011-08-20 | 14:49:35
Min parfym är slut, eller ja de har den varit ett tag och har inte riktigt vetat vilken jag ska köpa. Sen kostar ju parfym en slant så man har lagt de åt sidan. Innan har jag passat på att köpa i TaxFree när man varit utomlands men i år har de ju inte blivit ngn resa.
När jag satt på tåget till Eskilstuna i helgen kom de in en tjej på tåget som hade en underbar parfym på sig. De luktade såååå gott!! Satt och funderade på vilken parfym de kunde vara (lätt att gissa bland miljoner sorter) till slut tog jag mod till mig och frågade henne och de var som jag trodde, Escada. Den parfymen är ju helt underbar och luktar såååå gott!!
Kikade in på Kicks idag för att se vilken av sorterna de var och de var årets. Kollade priserna, 30 ml 395:- & 50 ml för 595:-! Som hittat!
Sökte efter parfymen på Ebay och den fanns, från Storbritanien 50 ml inkl frakt 327 kr!!! Nästan halva priset!

Så den ska jag klicka hem:)


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback