Då var de lördag och vi gör oss i ordning ...

Publicerat. 2011-02-12 | 17:50:14

mms_img56387 (MMS)

Då var de lördag och vi gör oss i ordning för att tillsammans med Anders och Jessica äta grill buffé på restaurangen där vi bor. Var meningen att vi skulle gå ut men vi skippar de. Blir melodifestivalen istället:-) idag hyrde Niklas skidor. Sist han åkte var 2002 men de gick bra. Även om han pustade som en tjur när han kom ner för backen första gången. När jag sett honom åka några gånger lämnade jag de tre åkarna och tog bussen till Åre by. Fick lite ner gratis produkter som jag nu ska ge mina underbara föräldrar som tar han om vår lilla goding. Jag köpte en tunika också på vero moda:-) ha en bra kväll. I morgon bär de av hemåt igen. Blir ju en natt i stockholm också hos farter innan vi på måndag sätter oss på ett tåg hem till Skövde igen. Kram


Kommentarer
♥ Virginia

SV: Mycket märkligt för jag har skickat till din mejl sen så skrev jag en kommentar här på din blogg när du inte svarat!



Men jag skickar en gång till nu i kväll och hoppas på att det kommer fram den här gången! :)

2011-02-16 @ 22:02:50
URL: http://viggin.blogg.se/
♥ Virginia

Hej detta är ett test för att se att allt fungerar!



// Virginia

2011-02-19 @ 21:47:11
URL: http://viggin.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback