Vill ha....

Publicerat. 2011-02-06 | 00:50:06
Idag var vi hemma hos våra vänner Lars & Lina och såklart lilla Clara.
Pratade och käkade mat, beställde pizza men för mig blev de en kyckling sallad som var sååå god. Så de kommer jag absolut köpa igen!!
Sen berättade Lina att hon köpt sig en One Piece!? Hade inte hört de innan så hon sprang upp och tog på sig den. Vilken underbar mysdress!!! Blev helt kär i den! Kanske inte direkt ngt man skulle visa sig ute i men åhh så underbart de hade varit att ha hemma och mysa i!! Jag går ju för de mesta i mysisar här hemma på dagarna!!
Den kostar en slant dock, allt mellan 1000 och två tusen kronor!!
Men är såååå sugen! Traderar lite så kanske kan skrapa ihop så jag kan köpa mig en:)

Ngn mer om är sugen på en? Berätta gärna vad ni tycker om den:)



(Bilderna är lånade på onepiece.no)


Kommentarer
♥ Chris

Åh jag är oxå grymt sugen på en. Däremot vill jag inte lägga så mycket pengar på en nu som faktiskt kommer vara för stor om några kilon. Så jag satsar på en till hösten sen- perfekt för alla myskvällar framför tv:n :-)

2011-02-08 @ 00:01:39
URL: http://chrisdahlin.blogspot.com

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback