Busig kille....

Publicerat. 2011-01-25 | 10:32:37
Den senaste veckan om inte mer så har Melwin sovit jätte dåligt. Nästan lite oroligt. Han har vaknat flera gånger och gråtit och man har fått gå upp, ge han nappen och bädda ner honom och ibland har inte ens de hjälpt utan han har fått ge han en flaska välling till och med två ibland per natt så somnar han om. Men de har ju hela tiden varit att springa upp och ner. Och han har vaknat ovanligt tidigt också, vilket gör att man får ganska kass sömn själv. Inte många timmars sammanhängande sömn!
Så i går kväll sa jag till Niklas att jag behöver sova med öronproppar för att komma ikapp men sömnen, så Niklas sa att han skulle ta Melwin i natt. Toppen!!
Men vad händer??
Melwin sover hela natten utan att vaknar och passar även på att sova till klockan 10!!!
Helt otroligt, snacka om att vända på rutinerna totalt:) Ja ja, de får gärna fortsätta såhär nu för sömn behövs alltid;)

Finns dom sagt att han kanske påverkas av fullmåne??
Några fler som haft dessa problem de sista & så har de helt plötsligt vänt?

Ha en trevlig dag i alla fall. De ska vi passa på att ha idag. Hela familjen tillsammans:)


Melwin vaknade när jag var i mitten av texten, ca 10.20! Han satt i mitt knä en stund och myste och sen ville han ner på golvet. Nu ska vi gå in och käka frukost. Melwin tycker de e jätte kul att få bita själv på smörgåsen men mamma får hjälpa till och hålla lite:) Sötis!


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback