De är roligt att riva i kökslådorna:)

Publicerat. 2011-01-19 | 11:07:43
Våran lilla goding har lärt sig att dra ut lådor och de e ju riktigt spännande. Drar jag in lådan när han dragit ut den så drar han ut den fortare än kvickt. Än så länge har han ju bara lärt sig att dra ut de två sista lådorna och där finns bara påsar, formar och andra ofarliga saker så han kan väl få hålla på när han är nere på den nivån. BLir värre sen när han klarar av de lådorna lite högre upp där kvivarna ligger. Då bår de bli att sätta en pinne mellan handtagen:)
Han är så söt när han sitter där på folvet och river ut en sak efter den andra. Och allt ska ju bitas på. Idag slaktade han lådan till plastfolien och satt och mumsade i godan ro men mamma förklarade att papper kan man ju inte äta:)
Bra sysselsättning när jag ska fixa i köket. Som idag tex. när jag skulle slänga ihop LCHF bröd UTAN brödkryddor denna gång. Fy fan, jag gillar inte de. Fattar inte varför jag hällde i de sist. Hoppas de smakar bättre nu:)
Melwin vill ju gärna vara där vi är. Sätter vi han vid hans lekssaker så kanske han sitter i en sekund och sen är ögonen så stora och så kryper han efter:) SÖTNOS!!! :)

Niklas har lärt honom att pussa mot varandra när man är en bit ifrån varandra. Och i morse låg han i sängen och gjorde de. Så jag sa till Niklas när han kom in med välling att han ligger och pussar i sängen:) Han snappar upp de mesta nu! Men sötast av allt är ju när man frågar honom var lampan eller mamma och pappa är. Då pekar han med sitt lilla pekfinger:) Man smälter ju!!! :)






Har fullt upp;)


Kommentarer
♥ Emelie & Melker

HAHA här är det musik KONSTANT!

När Melker vaknar på morgonen ställer han sig i sängen och viskar "titta där!" och pekar på cd'n, så sätter vi på den. Samma sak i vardagsrummet, den SKA vara på!!! Annars blir han vansinnig ;)



Oj, det är inga jeans ! Ett par fula mjukisbyxor som hans farmor köpt :) !

2011-01-19 @ 21:26:09
URL: http://krakelspektakelgossen.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback