Har pretis krupit ner i min säng efter att...

Publicerat. 2011-01-11 | 23:07:25

Har pretis krupit ner i min säng efter att ha stått och beundrat min fina son en stund. Han är så söt när han ligger där i sin säng och kramar om sin snuttis hårt och lappen rör sig med jämna mellanrum! Stoltare kan man nog inte vara. De gjorde vi bra jag och niklas;-) i kväll har vi sett andra delen av änglagård. I morgon är det dags för bio då vi ska se tredje filmen. Ska bli mysigt & såklart spännande att de hur de knyter ihop allt! Melwin ska vara hos farmor och farfar under tiden! Men hur ska de gå utan en stor påse godis???? De går nog bra, jag köper mig nog en Cola zero som jag kan smutta på!!:-) nej, dags att sova. Måste ställa klockan på 8 för att ringa vårdcentralen och sen hoppas jag innerligt att våra självrisk pengar landar på kontot i morgon. Finns de i värsta fall inte där senast på fredag ska Folksam och if få veta vad jag tycker! God natt!!! Kraaaaam!


Kommentarer
♥ jessica

Hej =) ja det är ju sant... att vi alla är olika och det är ju bra =) Det ända jag har svårt för det är dom som dömer sen när man inte gör som dom =).. dom finns och det är dom som jag har svårt för... Du har jätte fin blogg och jätte söt Son =) Hoppas du får en bra dag i morgon.. natt på er =). Jess

2011-01-11 @ 23:58:39
URL: http://bonusfamily.blogg.se/
♥ Kristin - Lilla vicke Vide och hans knäppa morsa

Okej vad kul :) Hoppasdu får fast då :)

Nä jag jobbar inte i hemtjänsten eftersom jag inte har körkort men jag vet vilka alla är. Bara att jag kan ha svårt att veta vad alla heter och vem som är vem :) Heter din mamma Karin? Tror i alla fall jag vet vem hon är men är osäker på namnet :) Har hon varit borta från hemtjänsten ett tag och jobbat på andra ställen och sedan kommit tillbaka?

kram

2011-01-12 @ 11:35:12
URL: http://kristinsandgren.blogg.se/
♥ Kristin - Lilla vicke Vide och hans knäppa morsa

ja just det Eva heter hon ju :) Jag är så dålig på namn! Då vet jag vem det är i alla fall :)

Ja man önskar ju att föräldradagarnaaldrig tog slut hihi. Fast det är kul att komma igång och jobba också såklart :)

2011-01-12 @ 15:59:34
URL: http://kristinsandgren.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback