Jobb...

Publicerat. 2011-01-05 | 16:56:47
Har blivit väldigt lite bloggande det sista men de bror på att jag den senaste tiden har jobbat väldigt mycket. De ordinarie tjejerna vill vara ledig och då får vi som jobbar extra jobba vilket jag tycker e toppen men eftersom att man varit hemma mycket och sen helt plötsligt sätter sig på en kontorsstol i 8,5 så är de lite skillnad. Vissa dagar när jag slutar är jag helt slut, som i går. När jag slutade åkte vi och hämtade nya vagenen (som är super fin) på posten och sedan åkte vi till svärföräldrarna där Melwin varit en stund för att hämta honom och äta lite kvällsmat. Sen hem och fixa matlåda eftersom jag nu inte äter vad som helst. De krävs planering och förberedelse så när de var klart tog jag en varm härlig dusch och sedan kröp jag ner i min säng. Då var klockan ungefär kvart i tio och jag stensomnade. I morse var de bara att pallra sig upp igen för att åka till jobbet och jobba 8,5 h för att sedan bli hämtad av mina godingar för att åka vidare till Melwins kusin Felicia som fyller 8 år idag. Får bli ett kort besök för att sedan åka hem och ta på oss myskläder för att sedan bara sätta oss i soffan och kika på tv. Saknar min lilla prins så otroligt mycket på dagarna så jag kan knappt släppa honom när jag kommer hem. Och när man kommer hem blir han helt tokig och kryper fram till en. Man blir alldeles varm.

I mrrn blir de en mysdag hemma hela familjen tillsammans. Ska testa den nya vagnen för de har vi inte hunnit med ännu mer än att vi kört hemma i lägenheten och sen kunde jag inte låta bli att gå ut i morse med sen och vända vid grannens ingång;) ha ha. Melwin tyckte de var jätte roligt att sitta sitta i den. Den känns mindre än den förra men de beror nog på att den andra var väldigt bred...
Men de e skönt att ha Melwin emot sig igen när man är ute och går så man kan titta på sin lilla godig:)

Kram



Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback