Så underbart sött!!

Publicerat. 2011-01-24 | 20:38:39
När jag kom hem efter jobbet nattade jag Melwin och gjorde sedan iordning min mat jag skulle äta. Grillad kyckling filé med paprika och persilade sås.  Precis när jag satt mig ner för att äta börjar lill prinsen att gråta och jag går in och bäddar ner honom igen men han blev jätte ledsen så jag tog upp honom. Har ju trots allt inte träffat honom mycket idag. Han satt i mitt knä medan jag åt med en hand. Jag tappar en liten bit kyckling på hans lilla hand och både jag och Niklas tittar på honom och tänker att han snart ska spotta ut nappen för att stoppa den i munnen men då tar han kyckling biten och vill stoppa in den i min mun!!!! Både min och Niklas reaktion blev Åhhhhh.... tårarna kom och jag blev jätte rörd!! Så sött så de finns ju inte.
Gulliga unge. Nu sitter han bredvis mig så fint i soffan och leker med fjärrkontoroller och annat spännande:)

Ha en trevlig kväll. Nu ska jag mysa med världens sötaste!!


Du är det bästa som hänt oss!


Till dig anonym som tipsade om nötter. Tack för infon men jag kör mitt race vilket går bra. Ska jag äta mandel/jordnötter som jag gör ibland så äter jag en liten mängd och jag går efter kolhydrater men tack ändå:)


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback