ETT BESÖK TILL PÅ LISEBERG?

Publicerat. 2011-07-19 | 10:04:57


För 2 veckor sedan var vi på Liseberg tillsammans med mina föräldrar och 2 bröder. Melwin tyckte verkligen att de var roligt, han åkte flera karuseller. Farfars bilar, Kaninresan, Sagoslottet och Drakbåtarna.
Nu funderar jag på om vi ska åka dit en sväg igen, kännss om om att man får hitta på lite när Niklas ska vara ledig, dock försvinner den adra helgen till släktträff på Niklas sida men vi får se när vi åker dit. Jag vill inte åka fredag och komma hem söndag utan jag vill honna göra ngt mer den helgen.
Så ett besök på Liseberg hade varit roligt, mest för Melwins skull men för oss också såklar. Bara mysigt att gå runt där!
Min bror och hans tjej bor ju i GBG och de har Lisebergskort båda två, tänkte fråga snällt om vi får låna dem så slipper han betala de "billiga" inträdet på 90 kr ( Tänk när man var liten, då kostade inträdet typ 30 eller 40 kr, lite normala priser. Kommer ihåg ett år när de hade gratis inträde bakom glasspaket:)

Nej ett Lisebergsbesök blir de:)


Åker Sagoslottet med morbröderna Simon och Tobias


Åker Kaninresan med mamma, de var spännande och massa att titta på


Trött blev man också:)


Hade jätte roligt på Parketten när de regnade, hans prang runt och lekte med andra barn.



Myser med bästa Morfar på Polketten:)



Melwin fick en fin ballong av mormor och morfar, här hälsar han på pappa eftersom att vi kom senare till Liseberg och han hade sovit i Kvänum:)


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback