REGNSTÄLL

Publicerat. 2011-07-26 | 21:14:24
Snart är de dags för vår lilla goding att börja dagis, vilket också betyder att han behöver lite dagiskläder.
Känns smidigt att ha dubbla uppsättningar så man slipper släpa sakerna fram och tillbaka och att man kanske glömmer ta med dig tex regnkläder hem en fredag och så är de skit väder hela  helgen, så idag klickade jag hem regnkläder till Melwin. Har kikat runt lite i butiker men jag har inte hittat ngt jag tycker är fint. På de flesta pojk kläder är de antingen spiderman, cars eller monster! Hatar de!
Så, de blev ett set från Lindberg, 267 kr ord 445 kr. Helt ok pris tycker jag och fint var de också!
Perfekt till dagis! Här hemma passar fortfarande den turkosa overallen jag köpte på lindex och kommer göra ett tag till då den fortfarande är stor för honom!
Nu ska bara ett par stövlar hittas också, även de utan spiderman, cars eller monster!! ;)

Lindberg Niagara Regnset


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback