RIXFM TÄVLING

Publicerat. 2011-07-29 | 00:11:14
Idag när jag åkte hem från jobbet lyssnade jag på RixFm, som alltid. Varje eftermiddag efter klockan 16 har de en tävlig som heter "Hur smart är du" Vill man vara med och tävla ska man sms:a in och sedan ringer de upp vinnaren som får vara med och tävla, jag sms:ade och efter en stund ringer ett Stockholmsnummer och jag förstår då att de är RixFm som ringer och mycket riktigt, Erik & Sanna presenterade sig och grattulerade mig! De hade sökt på mitt mobilnummer på hitta.se och såg att jag bodde i Borås och att jag hade ett fast nummer och frågade om de kunde ringa på den när de var dags att tävla och de var ok sa jag för jag var strax hemma. Jag skyndade mig att ringa upp Niklas och bad honom sätta på radion i bilen på campingen och de hade de gjort. Vänner på Facebook hade också hört mig;)  
De ringde upp och förklarade för mig att jag skulle få Ja och Nej frågor och att jag har 30 sekunder på mig att svara på frågorna. Nervös som fan i telefon och i direktsändning ska man försöka svara på dessa frågor (som egentligen är jätte lätta) Jag fick till slut bara 4 rätt men de grattulerar mig till em Smart telefon med Tele 2 abonemang och chans att vinna en Smart bil under ett helt år, denna vinnare utses fört i mrrn Fredag. Så håll tummarna att de ringer igen:)
Gick in på Rixfm:s hemsida och ser att jag vunnit en Sony Ericsson Xperia Play, värde nästan 4000 kr! Härligt:)

3:e vinsten från RixFm för mig nu:)

Håll tummarna för mig i mrrn!!!

Emelie


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback