PRISGARANTI

Publicerat. 2011-07-29 | 12:54:35
Som jag skrev i ett tidigare inlägg har jag ju beställt ett par gummistövlar från Brandos.se och jag tror jag kommer trivas jätte bra i dom. Fick ett sms för en stund sedan att de finns att hämta på OKQ8 i Fristad så jag ska hämta dem innan jag åker vidare mot Hestra. Kan ju vara bra att ha dem i helgen ifall regner kommer;)
Men, jag surfade runt lite på nätet i går kväll och hamnade på en annan sida som säljer skor och då fick jag syn på att de sålde samma gummistövel fast 110 kr billigare!
Jag fick då för mig att de stod på Brandos hemsida att de hade prisgaranti så jag var tvungen att kolla efter, och mycket riktigt de har prisgaranti!
Så jag läste lite om hur de fungerar och mailade kundservice och fick ett meddelande tillbaka att de fört över 110 kr på mitt kort igen och önskade mig en trvlig helg ! De kallar jag bra service! :)


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback