11-06-08

Publicerat. 2011-06-08 | 20:59:34
Onsdag kväll, Melwin sover gott efter lite bus och lek ute samt ett bad, de blir bad oftare nu eftersom att sandlådan är en ny favorit;) Niklas är på väg hem från en arbetskväll i skogen. Jag har förberett 2 st student tårtor som jag ska göra tills på fredag. Bakade bottnarna idag så jag kan göra iordning tårtorna i mrrn när jag kommer hem från jobbet.
Tog en kall avsvalkande dusch också och sen på med mysisarna. Har varit ute och pratat med grannarna en sväng också, våra två grannar Felix och Christoffer tar studenten på fredag så felix var ute och visade sin outfit. Han har ingen studet mössa så jag rev fram min ur förrådet så han kunde ta ett kort med mössa också:)
Nu ska jag strax inta ryggläge i soffan och kika lite på tv, kommer bli sängen relativt tidigt i kväll för jag är riktigt trött.

Jobbar bara i mrrn och på fredag sedan har jag 2 veckors semester! Den enda semestern jag kommer få i år, eftersom att mitt mamma vik startade 1 mars har jag bara lyckats samla ihop 3 dagar och resten får bli komp. Men vissa dagar kommer jag ha chans att sluta tidigare.
I augusti kommer jag ju behöva ta lite ledigt, eftersom att vår lilla prins börjar dagis 1 sep och han ska ju skolas in. Vi ska faktiskt på informationsmöte på dagis på måndag, de ska bli roligt:)

Idag fick Melwin besöka vårdcentralen, han har ju fått ögoninflamation och de har blivit värre och värre för varje dag som gått. Bara rödare och rödare så idag fick han en salva att lägga i ogat och de har faktiskt redan blivit bättre.

Har lite bilder på Melwin som jag inte visat, de kommer här...


Stackars liten med ett rött öga.




Melwin har fått block och kritor, jätte roligt att måla.






Mamma jag kan klättra upp på stolen!!!


Melwin prövar babyskyddet, stora killen. Vi bar in honom i det och han låg jätte nöjt där i och snuttade!


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback