FÖRSTA STEGEN

Publicerat. 2011-03-13 | 21:35:51
Idag tog Melwin sina första små stapplande steg hekt på egen hand!! Helt otroligt!
Vi var här ute i entrén med vår granne Maria, jag stod och pratade i hemtelefonen vid trappen för att se så att Melwin inte klättrade upp i den och Melwin stod bredvid och höll sig i räcket. Helt plötsligt ser jag bara Melwin stappla iväg. Han släpper taget och börjar gå mot utgången där Maria står. Mitt uppe i samtalet ropar jag på Maria som ser Melwin komma emot henne. Jag blev såå rörd, jag kan inte beskriva med ord hur lycklig och stolt jag kände mig! Ringde Niklas direkt och berättade som var iväg på ett möte och han blev också jätte glad:)
Vår älskade lilla prins har tagit sina första stapplande små steg helt på egen hand!!

Sen var jag så taskig att jag bar tillbaka honom till trappen och han stapplade iväg till utgången igen!! Han ville ut, så vi tog på oss kläder för att gå ut i det sköna vädret! Tog med oss läragå vagnen ut och han gick och gick och gick och var på toppen humör! Han tyckte det var jätte roligt!! :)
Men det tog nog på krafterna för han var jätte trött när vi kom in så pyjamasen åkte på och han fick en full flaska välling som han mumsade i sig innan han somnade gott i sin säng.

Såhär såg det ut ute idag:)

Kram!!


Kommentarer
♥ Linda

Åh så härligt!



Jag beskär bort så mycket vitt jag bara kan för att få bilderna större i picasa sen lägger jag bara in dem i bloggen och väljer antingen "stor" eller extrastor". De små figurerna lägger jag in i picasa genom att klicka på "redigera i picknick" och sen "stickers" :) Lycka till!

2011-03-13 @ 22:50:47
URL: http://linchisblogg.blogspot.com
♥ Kristin - Lilla vicke Vide och hans knäppa morsa

Vad kul! Förstår att du blev stolt :)

2011-03-14 @ 13:55:34
URL: http://kristinsandgren.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback