Fredag=Eskilstuna

Publicerat. 2011-03-30 | 07:10:32
På fredag morgon åker jag och Melwin till våra kära vänner Linda och Tindra, och sambo/pappa Daniel är också med på ett hörn;)
Senast vi träffade dem var ju i december så det är dags nu! Tindra tjejen fyller ju 1 år på lördag och då måste vi ju såklart fira henne.
De skulle ha kommit på Melwins kalas men eftersom att de köpt hus krockade det lite men nu ska vi i alla fall ses:)
Vi är framme i Eskilstuna klockan 12 på fredag! Så ska vi åka till Tuna Park och kika i affärer. På kvällen har jag beställt taco tillsammans med Lindas pappa och styvmamma.
På lördag blir det ju kalas på Tindra och på söndag ska vi ta det lugnt (om vi nu kan de, jag och Linda brukar vara duktiga på att ha det fullspäckat när vi ses) och på måndag ska vi fotograferas:) Jag har fått det av Linda i födelsedagspresent! Ska ta kort på Melwin, mig och Melwin tillsammans och så klart på oss alla fyra:) Nu ska jag bara komma fram till vad jag och Melwin ska ha på oss! :)
Ser fram emot en rolig helg i Eskilstuna:)


Sötisarna Tindra & Melwin.


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback