Söndag

Publicerat. 2011-03-20 | 09:27:21
God Morgon

Idag hade jag chansen att sova utan att ngn klocka skulle väcka mig men istället har man en elefant till sambo som är bra på att väcka mig:) Vet inte vad klockan var när hans väckarklocka på mobilen ringde, men den är i alla fall fruktansvärd, en galande tupp och signalen är ganska hög! Så fort den börjar ringa så är han som en katapult ur sängen och sen tar det ju en stund för honom att stänga av den, yrvaken som han är och hans dåliga syn på de gör ju inte saken bättre!! Ha ha ja ja han kom upp och jag lyckades somna om när jag nästa gång vaknar av att ngn står och knackar på balkongdörren! De var bara att gå upp och där står Niklas som givetvis har glömt ngt och entré dörren är ju låst till klockan 7 så han kom ju inte in! Smart!!!:)
Tack gode gud att Melwin inte vaknar!
Jag kunde omöjligt somna om så jag gick upp och fixade lite med tvätten!
Melwin vaknade vid 8 och var en pigg och glad liten kille, vi busade på golvet och åt frukost. Nu när klockan var kvart över 9 var han super grinig och kliade sig bara i ögonen så in med nappen och ner i sängen igen och jag tror faktiskt att han somnade för jag hör honom inte:)
Vi vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag. Vi blir ganska rastlösa när inte pappa/Niklas är hemma på helgerna. Nu jobbar han ju visserligen dag så han kommer ju hem kl 19 i kväll så vi får lite tid tillsammans men ändå. Vi har ju bilen så vi kanske åker iväg en sväng sen:)
Fint väder ute idag:) Underbart!!!

Ha en bra söndag:)

Kram


Nu längtar vi till våren & sommaren!!!


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback